Een goed gesprek – eindejaarscollecte

Een goed gesprek - eindejaarscollecte Hervormde Gemeente HeterenWe praten heel wat af, ook in de kerk. We hebben het over van alles en nog wat. Maar wanneer is een gesprek een goed gesprek? Als er interesse, tijd en aandacht voor elkaar is. Als we onze zekerheden en twijfels kunnen delen. Als er sprake is van een échte ontmoeting.

‘Een goed gesprek’ is het jaarthema van de Protestantse kerk en wij sluiten daar graag bij aan. Als kerkenraad hopen we dat onze gemeente ook in het nieuwe jaar een plek van ontmoeting is. Een plek waar we met God, elkaar en anderen in gesprek gaan over wat ons bezighoudt. We doen dat bijvoorbeeld door het organiseren van activiteiten voor verschillende groepen, zoals kindernevendienst, clubs, kringen en overige activiteiten. Door op zondag samen ons geloof te belijden.

Om al deze activiteiten mogelijk te maken is er geld nodig. Daarom vragen we u aan het eind van dit jaar om een extra gift, zodat we al ons mooie werk in het nieuwe jaar kunnen voortzetten. Geef aan de eindejaarscollecte tijdens de kerkdienst of maak uw bijdrage over via de bank.

Met uw gift draagt u bij aan een gemeente waar mensen elkaar écht kunnen ontmoeten. Hartelijk dank voor uw betrokkenheid en steun!

Kinderkerstfeest 2018 Hervormde Gemeente Heteren

De gemeente; een ontmoetingsplek. Bijvoorbeeld bij het kinderkerstfeest!