HeterenDOET 16 maart: grind en meer

NLdoet in Heteren - Hervormde Gemeente HeterenNa het succes van voorgaande jaren gaan we voor een herhaling. Op 16 maart wordt er tijdens HeterenDOET nieuw grind aangebracht rond de kerk en het parkeerterrein.

Ook Woonvorm De Passie in de oude pastorie gaat aan de slag met grind. Net als vorig jaar, worden de kosten hiervoor (deels) door het Oranjefonds betaald.

Geen zin in grind scheppen en harken? Er is nog veel meer te doen: in Liefkenshoek aan de slag op het terras, bij de catering of wandelen met bewoners, wilgen knotten bij de Rietkolk of handen uit de mouwen bij de bankjes in het dorp; er is voor iedereen iets passends te vinden.

Liefkenshoek is van begin tot einde het centrale punt: vanaf 09:45u is er koffie en vanaf 16:00u is er een heuse dorpsmaaltijd: alle klussers en ook niet-klussers welkom.

Doe ook mee en ga samen aan de slag voor - en met elkaar! Aanmelden mag, maar is niet noodzakelijk: gewoon komen tijdens de dag kan altijd. Neem voor meer informatie omtrent de klus bij de oude pastorie contact op met Wessel en voor algemene vragen of de klus bij de kerk met Gerdien vB.

NLdoet in Heteren - Hervormde Gemeente Heteren