Start livestreamen online diensten

Corona HeterenSinds vorige week staan de digitale deuren van de kerk op zondagochtend open. Komen we als gemeente online samen rond een verkorte liturgie. Met ingang van zondag 29 maart streamen we deze diensten -naast Kerkomroep- ook live via YouTube!

De diensten beginnen gewoon om 10:00u. De livestreams proberen we om 9:55u te starten. Meekijken kan op verschillende manieren; vanaf het YouTube-kanaal van de gemeente, via een eventuele Facebookpost, maar ook via de overzichtspagina. Hiervandaan kunt u de streams wekelijks (zolang de coronasituatie het vereist én toestaat) live bekijken.

Het mooiste is als we echt online verbonden zijn in het moment; dat we vanuit vele huiskamers de eenheid als gemeente mogen weten en hopelijk ook voelen. Lukt het precieze tijdstip niet? Dan zijn de uitzendingen op de overzichtspagina of via het YouTube-kanaal terug te kijken. Tevens zijn de uitzendingen te pauzeren, terug te spoelen, etc.

We blijven het gebed voor elkaar benadrukken, juist in deze tijd. Heeft u gebedspunten? Geeft ze door aan dominee of wijkouderling. Dan worden ze 'gewoon' meegenomen in de online diensten.

Let voor de primeur morgen op het ingaan van de zomertijd!

Corona Heteren