KERKDIENSTEN AFGELAST!

Corona Hervormde Gemeente HeterenIn lijn met de maatregelen en adviezen van regering, RIVM en PKN, zullen tot nader order géén kerkdiensten gehouden worden in ons kerkgebouw aan de Kastanjelaan in Heteren. Dit betekent dat er ook geen uitzendingen zijn via Kerkomroep.

Dit besluit geldt vooralsnog voor de resterende zondagen in maart. De ontwikkelingen volgen elkaar momenteel echter snel op. Houd voor nieuws, specifiek voor onze gemeente, deze website en/of Facebook in de gaten.

Een uitzonderlijk besluit, in een uitzonderlijke tijd. Een tijd waarin veel op ons afkomt. Laten we ons daarin gesterkt én beschermd weten door God; “Wie in de schuilplaats van de Allerhoogste is gezeten, zal overnachten in de schaduw van de Almachtige. Ik zeg tegen de HEERE: Mijn toevlucht en mijn burcht, mijn God, op Wie ik vertrouw.” (Ps. 91:1-2)

We treffen elkaar voorlopig niet in de wekelijkse samenkomsten. Dan mogen we extra beseffen dat we één zijn in Christus. Niet omdat we wel of niet in hetzelfde gebouw zitten, maar omdat we tot één Lichaam gedoopt zijn!

Enige tips voor alternatieven om ‘de gaten’ op te vullen;
•    Groot Nieuws Radio zendt a.s. zondag om 10:00u een live kerkdienst uit, met ds. Ron van der Spoel
•    NPO2 zendt a.s. zondag om 9:20u een korte meditatie uit van ds. René de Reuver (scriba van de PKN)
•    Opnames van eerdere kerkdiensten via Kerkomroep.nl (van tevoren downloaden is aan te raden ivm de verwachte, online drukte)
•    Samen met de kinderen thuis? Matthijs Vlaardingerbroek zet op zijn website Creatief Kinderwerk vanaf nu elke week een nieuw kinderprogramma over het leven van Abram!
•    De morgendienst van 15 maart jl. in Kockengen; voorganger Peter de Koning, liederen: Ps. 40:1, Gz. 172:1, Gz. 95 - uit het (rode) Liedboek

We wensen elkaar Gods nabijheid, bewaring en bescherming!

Laatst geüpdatet: zondag 15 maart om 19:40u