Welkom ín de kerk - ná 1 juli!

Corona Hervormde Gemeente HeterenDe kerkenraad heeft besloten om m.i.v. 5 juli de ochtenddiensten met een aantal gemeenteleden ín de kerk te gaan houden. Uiteraard met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en inachtneming van RIVM-richtlijnen en PKN-protocollen.

Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan een eerste versie van een (verplicht) gebruiksplan, waarin alle facetten die aandacht behoeven, concreet uitgewerkt worden. Een opvallend en belangrijk punt: aanmelden voor de diensten is verplicht. Lees alles over de mogelijkheden en noodzakelijke beperkingen in de Corona Courant.

Het zal -met alle regels en voorschriften- opnieuw ontzettend wennen zijn om zo kerkdiensten met elkaar te hebben. Maar we hopen dat het vertrouwde de boventoon mag voeren: samen aan de voeten van onze Heer zitten, om van Hem te leren. We verheugen ons nu al elkaar weer te zien, zij het met afstand en zonder napraten. Eindelijk de lege kerk weer -deels- gevuld!

Corona Heteren