Grote inzameling voor Voedselbank

Inzamelingsactie gezamenlijke kerken Heteren helpen Voedselbank OverbetuweDe drie kerken in Heteren verlenen hun medewerking aan de grote inzamelingsactie op 11 en 12 december voor Voedselbank Nijmegen-Overbetuwe. Juist in deze tijd wordt er steeds meer beroep gedaan op de Voedselbank.

Op vrijdag 11 en zaterdag 12 december kunt u bij o.a. de Jumbo in Heteren, naast uw eigen boodschappen, ook iets kopen voor mensen die afhankelijk zijn van de Voedselbank. Dit mag van alles zijn en iets dat past bij uw portemonnee. Uw bijdrage is van harte welkom. Wij zorgen ervoor dat de actie corona-veilig wordt georganiseerd en dat de artikelen die u koopt bij de Voedselbank worden afgeleverd. Ook is het mogelijk om op zondag uw artikelen in de krat in de hal van de kerk af te leveren. Dit kan tot en met 6 december.

Meedoen als vrijwilliger? Dat kan, graag zelfs
Wilt u naast het geven van enkele artikelen als vrijwilliger meedoen aan deze actie, dan juichen wij dat van harte toe. Wij staan vrijdag 11 december en zaterdag 12 december bij de Jumbo. Per tijdsbestek zijn er vier mensen nodig. Uw/jouw hulp is van harte welkom op onderstaande tijdsbestekken;

Vrijdag 11 december
17:00 uur tot 20:00 uur

Zaterdag 12 december
08:00 uur tot 11:00 uur
11:00 uur tot 14:00 uur
14:00 uur tot 17:00 uur

Folderverspreiding in de week van 7 t/m 11 december
Daarnaast zoeken we vrijwilligers voor de folderverspreiding in ons dorp. Dit kunnen ook ouderen zijn, omdat hier geen persoonlijk contact nodig is. Vind je het leuk om te helpen? Geef je uiterlijk 30 november op per e-mail op Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken met vermelding van je naam en adres en waar je bij wilt helpen.

Koffiepunten!
Ook zamelen we nog steeds Douwe Egberts-waardepunten in voor de voedselbank. DE vermeerdert het aantal ingezamelde punten met 15%. Per 500 punten krijgen we 1 pak koffie voor de voedselbank. Afgelopen zomer was deze actie een groot succes en opnieuw stromen de punten binnen. U kunt uw DE-punten t/m 12 december inleveren op op Dorpstraat 12 te Heteren.

Samen staan we sterk voor de mensen die gebruik moeten maken van Voedselbank Nijmegen-Overbetuwe. Wij hopen van harte dat deze grote, interkerkelijke, Overbetuwse inzamelingsactie voor de voedselbank een groot succes wordt. Alvast veel dank voor uw hulp en bijdrage!