Opgepast: oppas weer van start!

Kinderoppas Hervormde Gemeente HeterenNu er door de versoepelingen weer meer mensen in de kerk mogen komen, wordt de behoefte aan oppas ook weer groter. Na overleg met de kerkenraad is besloten dat er in juli en augustus oppas is op de zondagen dat er geen kindernevendienst is.

Het gaat dan om de volgende data: 4 juli, 18 juli, 1 augustus, 15 augustus en 29 augustus.

De kinderen kunnen gebracht worden in de benedenzaal door één ouder. Als alle kinderen er zijn, gaan we naar boven. Vlak voor het einde van de dienst gaan we naar beneden zodat de ouders daar hun kind(eren) op kunnen halen. Op deze manier zijn er zo min mogelijk bewegingen in de Vluchtheuvel.

We kijken even hoe het de komende tijd gaat en maken dan plannen voor het vervolg in september.

Kinderoppas Hervormde Gemeente Heteren