Rommelmarkt 2022 - ben je erbij?

Rommelmarkt 2022 - Hervormde Gemeente HeterenNa twee coronajaren zonder rommelmarkt, zal op zaterdag 27 augustus a.s. de rommelmarkt op het plein van onze kerk weer plaatsvinden! De commissie is gewisseld, maar de rommelmarkt wordt, hopen wij, als vanouds.

Wij zijn blij dat veel gemeenteleden net zo enthousiast zijn als wij, en hebben aangegeven dat ze graag (weer) willen helpen. Maar er is nog steeds extra mankracht nodig. Dus kijk gerust nog eens in de agenda of er nog een gaatje vrij is (en maak er anders gerust één :P). Alle hulp is welkom, zowel bij de voorbereidingen, op de markt zelf, als bij het opruimen. Zie voor de precieze data en momenten het kerkblad, of mail naar Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken Mail voor opgave ook naar dit adres (het mogen natuurlijk meerdere onderdelen zijn), of spreek één van de commissieleden aan!

We zoeken vooral nog mensen die achter een kraam willen staan, maar ook nog veel mensen die ons willen helpen de enorme berg spullen te sorteren!

En natuurlijk zijn er ook véél spullen nodig, zowel nieuw als gebruikt! Vrijdag 19 augustus worden de spullen (in Heteren) huis-aan-huis opgehaald. U kunt het eventueel ook aan de weg zetten. Helaas kunnen we het volgende niet accepteren: zitzakken, kussens, tuinmeubelen, bankstellen, grote kasten, wasmachines, diepvriezers, koelkasten, drogers, orgels, bedden, kleding en computers.

Het is niet de bedoeling dat u/jij zelf spullen naar de sorteerlocatie brengt, ook niet in de laatste week voor de rommelmarkt.

Heel Heteren e.o. bakt

Wij zijn ook nog steeds op zoek naar ‘bakkers’ die zin hebben om koek, taart, cake of andere lekkernijen te bakken! Deze kunnen ingeleverd worden op zaterdagochtend voor 9:30 uur in de Vluchtheuvel.

Rommelmarkt 2022 - Hervormde Gemeente Heteren
Elke rommelmarkt is memorabel, maar in 2018 zagen we zelfs even dubbel qua torens!