Kom eens kijken in de open kerk!

Open Kerkendag - Hervormde Gemeente HeterenZaterdag 13 mei is het Open Kerkendag. In heel Overbetuwe en Lingewaard gaan dan overal kerkdeuren wagenwijd open. Voor mensen die wel eens een spreekwoordelijke blik naar binnen willen werpen. Welkom, ook bij ons!

In de regio staan nogal wat kerken, kapellen en trotse torens. Veel kerken zijn elke zondag open voor diensten en vieringen. Wil je gewoon eens rustig rondkijken hoe dat er allemaal nou van binnen uitziet? Eén op één een vraag kunnen stellen, met een kopje koffie in de knuist en een muziekje op de achtergrond? Kom dan tussen zaterdag 13 mei tussen 10:00u en 16:00u langs (en aan)! Er zijn gastheren aanwezig, die je niet alles, maar wel veel kunnen vertellen over kerk, toren, de gemeente en alles eromheen.

Welkom! Het lijkt ons fijn jullie te ontmoeten. Onze kerk en toren liggen prachtig op de route over de dijk, langs verschillende 'buurkerken'. Maak er gerust een mooie tocht van!

Deze Open Kerkendag is een initiatief van de kerken in de regio en Wegen met Zegen.

Open Kerkendag - Hervormde Gemeente Heteren